s

s

tirsdag 20. mai 2014

Bedet ved inngangen akkurat no.,,,

 Gul asalea med ein nydleg duft !!
 Får  litt sånn skog-følelse her under trollhasselen.
 Nydleg bløming på denne rhododendronen,
 Syrinen som eg flytta opp i dette bedet byr på nydleg bløming og deilig duft !!


 Raudblada vrihassel, ein flott kontrast til det grønne.

 Hosta i fine fargevarianter, litt blålig og meir gulgrøn. Også fine kontraster.


 Sølvgrå toner er også flotte kontraster. Flekktvetann legger seg fint utover og innimellom og danner eit flott bunndekke.
Det er litt roleg med bløming no. Mest busker men andre sorter er på veg. Alltid noko å gleda seg til !!

12 kommentarer:

  1. Nydelig blomstring ved inngangen din! Syrinen var lekker! Jeg har ikke syrin i hagern, det må jeg visst gjøre noe med.
    Ha det fint!

    SvarSlett
  2. Nydelig :) Rødbladet vrihassel..... sukk, sukk og dobbeltsukk. Veldig fin var den :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, ikkje sant. Bare måtte ha den.....

      Slett
  3. Så fint det er hos deg nå. Og den fargen på syrinene, bare vidunderlig!

    SvarSlett
  4. Så frodig og fint :) Jeg synes syrinen din var nydelig! Jeg må nok vente litt til før våre starter blomsringen. Gleder meg!

    SvarSlett
  5. Ojj...........så fint det var i hagen din. Masse stauder og busker jeg liker godt. Kommer seg vel hos meg også etterhvert. Ha flotte dager i hagen din;-)

    Klem fra Ingun

    SvarSlett
  6. Hei Torill! Så flott asalia og rhododendron blomstrer hos deg! Nydelig er de! Den syrinen din er bare kjempeflott! Vi plantet en del syrin for et par år tilbake, men de er fremdeles liten og har ikke blomstret enda. Sølvgrått bradverk er så fint, og som bunndekke var det bare lekkert. Ikke noe slikt hos oss,,,,enda ;) Ønsker deg en fin kveld! Hilsen fra Tone

    SvarSlett
  7. Åhh så mye flott som blomstrer hos deg! Den syrinen var helt nydelig farge på! Vet du hva den heter?
    Flekktvetann vokser godt hos meg også nå:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Kikka litt etter navn no men fann det ikkje. Skulle ha ein kvit syrin og fann den på plantasjen nokre år tilbake....

      Slett
  8. browse around this website x5t15j8w48 best replica bags replica bags thailand replica bags reddit fake hermes a1l70b6u55 replica bags aaa Discover More y7h58r8y96 replica louis vuitton bags replica radley bags

    SvarSlett