s

s

mandag 21. januar 2013

På glattisen blant vindmøller

 Det er fantastisk å få høve til å setja seg i ein bil og få koma opp i fjellet. Formen min tilseier ikkje lange utflukter på eigne bein.. Med mann som arbeider i vindmølleparken får eg bli med av og til. Og det nyter eg !!

I dag var Stine og Happy-hunden med. Og skeiser. Og kvikk-lunsj. Og så kom mannen og tok nokre runder på skeisene han og.


Jerven-duken , som min kjære mann fekk til jul av meg,
 fekk eg testa.
 Godt å krypa inn i den når vinden etter kvart tok godt.
 Enno betre og varmare vart det når eg fekk selskap i posen, 
er plass til to !!


Solnedgangen var nydleg.


Me nyter vinterværet så godt me kan !

4 kommentarer:

  1. Ser ut til at du hadde en flott fjelltur i kulden. Nå har jo mange vann trygg is, så da er det bare å ta fram skøytene, for de som fremdeles har.
    Vindmøllene ruver godt i landskapet. Jeg tror de er de samme jeg har sett fra en fjelltopp i en kommune litt lengre nord.
    Ha en fortsatt fin uke!

    SvarSlett
  2. Spennende å se bilder fra steder jeg ikke har vært. Det må være morsomt å gå på skøyter på fjellet. Ha det godt i vinterværet. Hilsen Anne

    SvarSlett